5. juli 2010

Ny bluse og finnes retroprinsessen?

En ublogget bluse i størrelse 6-7 år. Ikke akkurat rosa prinsesse, men kanskje finnes det en liten Pippi der ute som liker knallfarger og jungel-tema? Finnes til salgs i Jippiyes Marked. 100% bomull, vintage hovedstoff (ubrukt), ermer fra S&S. Mønster fra boka 'Barn igjen'.

Ellers har jeg grublet litt rundt dette med prinsesse. Har prøvd å se for meg om det kan blandes; prinsesse og retro, sånn at det ikke blir bare pyntelig og rosa (og kjeeedelig?). Og hva møter meg til morgenkaffen? Jo, Grønn har laget akkurat kjolen i mine tanker. Fantastik vakker, klikk og se HER.

Tidligere i vår laget jeg noe i retroprinsesse-stil; Sommerfugl-i-gresset-kjolen. Den ble solgt i går. Tenker det blir flere i den stilen. Og muuuligens noen rusjer. Rusjer er forresten veldig gøy å lage.

Litlo og Kalen har en super syblogg! Hun bestilte nettopp en sommer-bluse herifra og har lagt ut live-bilde HER.

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Kul bluse! Måtte inn og se på retroprinsessekjolen hos Grønn - kul den og!

    SvarSlett
  2. Så fin bluse!
    Syns helt klart vi må finne en mellomvei mellom prinsesse og retro. Litt rosa så jentene liker det, og litt retro så mødrene liker det!!

    Du er helt klart på god vei:)

    SvarSlett
  3. Flott bluse med flott utsikt! Jeg er så fasinert av den nydelige øya di. Hadde jeg hatt en smule røtter på vestlandet skulle jeg seriøst vurdert å flytte dit. Kreativt miljø og marked + nydelig natur må jo være fantastisk!

    SvarSlett
  4. Retro-prinsesse hadde nok vært det ultimate for mor og datter!

    Men selv om de hevder hardnakket at de liker best rosa så er stort sett fargerrikt også greit.

    fin jungelbluse!

    SvarSlett
  5. For en fin bluse - tror den vil falle i smak hos mange småjenter (og mamma'er).
    Tusen takk for hyggelig omtale, og for at du "sender" de koselige leserne dine en tur innom min blogg :-) Artig!
    Ønsker deg en strålende fin kveld!

    SvarSlett
  6. Jättetjusig blus i ett alldeles fantastiskt vackert och färggrant tyg! Snygg kombination med rutiga ärmar.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails