7. juli 2010

Jippi-Romantica-Oh-Yes-bluse klar for postkassen

På sommermarkedet hadde jeg Jippi-Romantica-Oh-Yes-blusen på. Det var ikke bare for å gå rundt som en levende reklame, liker den virkelig godt. Stoffene, som er i tynneste laget for barneklær, viste seg å være perfekte til denne bluse-typen. Blusen faller fint og er luftig uten å virke posete. Vel, vel. En dame kom bort og lurte på om jeg hadde laget den og ville dermed bestille til seg selv. Hun prøvde min på sånn at jeg fikk se hvilke justeringer som trengtes (det vil si forhåpentligvis så jeg det). Her den klar, så gjenstår det å se om den passer. Fantastisk gøy å få komplimenter + en bestilling på mitt første voksenplagg (dvs. det første jeg er 100% fornøyd med...).
Her henger den i vinduskarmen med nydelig lys igjennom stoffene:
Ellers kom det pakke i posten. Den har stått et par dager i stuen. Er tydeligvis ikke en av de som lider av uutholdelig nysgjerrighet. Tvert imot, liker å gå en stund å lure på hva som er inni.
Tenkte at noe burde illustrere hvor stor pakken er, og det beste jeg fant i umiddelbar nærhet var et... fly:
Nå ser den jo virkelig stor ut! Og den er selvfølgelig full av stoffer. Mer får heller ikke dere se før i morgen, kanskje? 

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. Grattis med salg, og jeg må jo bare si at det er velfortjent. Blusen er dødslekker..!!
    Ha en finfin dag :-)

    SvarSlett
  2. Flott bluse!

    Er det mulig med en sånn tålmodighet?
    Jeg er jo allerede utålmodig for å se hva fint du har skaffet deg?

    Kom igjen, åpne, ta bilde og blogg!!!!! Nå!!

    Okei da, du bestemmer jo dette heilt selv, selv om min tålmodighet for denne dagen snart er brukt opp. Hele dager og uker intenst sammen med barna er veldig koselig, men av og til en tålmodighetsprøve med en 3 og 4,5 åring og alt de skal/vil eller ikke vil.

    Gleder meg til å se hva som er i den gedigne pakka!

    God kveld!

    SvarSlett
  3. Hege: tusen takk!
    Rockefår: Du klarte nesten å få meg til å rive den opp, men nå kom pizzaen i ovnen og da mistet jeg helt fokus. Men i morgen. Garantert. Vet mye om travelt og vil/vil ikke. Her er de 1, 2 og 4.

    SvarSlett
  4. Läcker blus! Den ser luftig ut, och tygerna ser tunna och svalkande ut i värmen! Vilket fint namn på den du kommit på med :-).

    SvarSlett
  5. Verkligen ett gott betyg!!! Blusen är underbar!!!

    och vad du håller oss på halster!!!! Vill veta vilka fina tyger paketet innehåller!!! :-) :-)

    SvarSlett
  6. Underbar blus...perfekt en varm sommardag:) Att du har sånt tålamod är riktigt imponerande. Jag hade rivit upp den där paketen på direkten!!!!!

    SvarSlett
  7. Så flott bluse og grattis m første voksenplaggbestilling :) Gleder meg også til å sjå kva som skjuler seg i pakken ;) Ein sånn tålmodighet med å vente å pakke opp hadde eg aldri hatt... Imponerende!

    SvarSlett
  8. Så gøy med bestilling på bluse! Utrolig kjket når sånt skjer, bedre komplimang kan du jo nesten ikke få!

    Er dypt imponert over tålmodigheten din ang pakken, jeg sier som flere, åpne!!! Vi vil se!!

    SvarSlett
  9. Hej jag bara älskar din jippi-romantica-oh-yes-bluse. Finns det mönstret att köpa av dig?
    Hälsning

    Maggan http://livsglimtar.wordpress.com

    SvarSlett
  10. Hej Hopp nu är jag här igen, fick tag i din bok på adlibris så jag har skickat efter den.

    Kram Maggan

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails