31. mars 2011

Velkommen til gi-bort-lotteri!


Nå er det en stund siden sist lotteri. Så hva feirer man? F.eks at våren umulig kan være så langt unna? Selv om det er iskaldt, vått og surt ute... Og at denne bloggen gir mange små gleder i hverdagen. Takk for inspirasjon fra alle dere andre syersker og takk for koselige kommentarer! Denne gang er premien en liten samling dynetrekk-biter fra 60-70-tall + 5 knapper fra samme periode. De to øverste virker ubrukte, mens de to nederste nok har gått noen runder i en vaskemaskin (bitene er fra 70cm - 1 meter). Altså en premie for syglade denne gang.

Reglene er som vanlig (her ihvertfall):

1 lodd for kommentar
2 lodd til om du linker fra din blogg (lån gjerne bildet over) eller tipser på f.eks Facebook.
Altså 3 lodd til sammen.

NB: fint om du skriver hvor mange lodd du tar.

Trekning 10. april.

Jeg frister ikke med ekstra lodd for følgere, men gøy om du vil!

85 kommentarer:

  1. Hei! Jeg vil gjerne være med, og tar 3 lodd :)))

    SvarSlett
  2. Så fedt stof!
    Tre lodder til mig.

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlett
  3. Hive meg me og håpe på flaks, for stoffsamlingen min e skral!! :-) 3 lodd :-)

    SvarSlett
  4. Jeg vil gerne være med på de 3 lodder ;0)

    SvarSlett
  5. Og så kan du jo feire at du er nominert som beste hobby blogger hos Håndlaga 2011:)

    Jeg deltar gjerne med et lodd:)

    SvarSlett
  6. Klart jag vill vara med och få chans att vinna så fina tyger. Jag länkar så det blir 3 lotter. Hoppas, hoppas, hoppas......

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med på din gi bort med 2 lodd:o) Jeg har lagt med til som følger på bloggen din å gleder meg til å følge den :o)

    SvarSlett
  8. Siri: Oioi, det viste jeg ikke! Gøy. Riktig taktisk med en givaway nå da..!

    SvarSlett
  9. Sikke skønt! Jeg er med på 3 lodder! Smil fra Mia

    SvarSlett
  10. Dette vil jeg selvsagt være med på! Kjenner at symaskinen likte å bli brukt forleden dag...

    Jeg tar herved tre lodd og krysser fingre og tær;-))

    SvarSlett
  11. skønt jeg er med på 3 lodd

    SvarSlett
  12. Jeg er med og tar tre lodd:)

    SvarSlett
  13. Kan inte neka chansen att vinna lite härliga retrotyger :)
    Jag tar gärna tre lotter, tack!

    SvarSlett
  14. Så rolig give away! Jag vill gärna vara med. Tre lotter till mig tack!

    SvarSlett
  15. Hallå! Jag är gärna med i utlottningen. Har ordnat länk och vill gärna ha 3 lotter! :)

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med :) 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  17. God kveld,
    Så kjekt at du er med på min gi bort! Eg vil gjerne vinne flotte stoffer og knapper hos deg, og prøver lykken med tre lodd. Fortsatt fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  18. Å så spennende! Flotte stoffer som kan bli mye fint :-)
    Jeg har ingen blogg,men vil gjerne være med og tar et lodd.

    Hilsen fra Trude SH.

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med i trekningen om disse nydelige stoffene! Ett lodd på meg.

    Og gratulerer med nominasjonen, har stemt og det er vel fortjent!

    SvarSlett
  20. Heisann. Kom over din blogg via Gärdets lantgård. Her var det masse fint. =)
    Trekker ett lodd med det samme jeg er her, jeg.
    =) Misemor

    SvarSlett
  21. For en koselig blogg, og det er alltid moro med gi-bort'er!

    Jeg tar gjerne tre lodd

    Ha en god morgen! ♥♥♥

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med! 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  23. Flotte stoffer :D
    vil gjerne prøve lykken med tre lodd.
    /myr

    SvarSlett
  24. Hei ! Jeg vil gjerne prøve lykken med 1 lodd ! Klem

    SvarSlett
  25. Hej, jag är gärna med på tre lotter och länkar från bloggen.

    SvarSlett
  26. HEJ:::jag är gärna med o tävlar om detta fina tyg.. länkar från min blogg...

    SvarSlett
  27. Heisann, Tre lodd! Takk!. God helg.
    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  28. Flott lotteri da gitt :) 3 lodd til meg takk! God helg og lykke til med nominasjon!

    klem

    SvarSlett
  29. Flotte stoffer, jeg tar gjerne ett lodd i lotteriet!

    SvarSlett
  30. Fedt stog og meget fin blog du har.
    Deltager med 3 lodder.

    SvarSlett
  31. Ett lodd til meg! Er ny som følger av bloggen din! :)

    SvarSlett
  32. Vilka underbara tyger! Jag vill gärna ha en lott.. Hälsningar kisse70@yahoo.se

    SvarSlett
  33. Jag vill jättegärna vara med! Tar tre lotter och hoppas på SUPER-tur.
    Länkar i min högerspalt.

    SvarSlett
  34. Vill jättegärna vara med! Tre lotter till mej.
    Kram Gunilla

    SvarSlett
  35. Jeg prøver lykken med ett lodd.
    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  36. Jag vill också vara med! 3 lotter till mig, tack!

    SvarSlett
  37. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar från min blogg och får tre lotter.

    SvarSlett
  38. FLOT stof, jeg vil rigtigt gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlett
  39. Jag vill vara med i utlottningen av de fina tygerna. Jag deltar med tre lotter, länk finns i sidebaren i min blogg.

    SvarSlett
  40. Prøver min held med et lod :)

    SvarSlett
  41. Jag är gärna med! Länkar från min blogg också!

    SvarSlett
  42. Jeg tar mer enn gjerne 3 lodd!

    SvarSlett
  43. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!

    Det orangerutiga är ju bara såååå fint!

    SvarSlett
  44. very nice gifts, I hope for the best
    2 entry
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  45. Uh, hvor fint :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    - Sara

    SvarSlett
  46. Jeg tar et lodd i lotteriet ditt :) Flott blogg med mye fint :)

    SvarSlett
  47. Hei. Jeg er ny følger, og vil gjerne være med på lotteri! Fine stoffer! Og så utrolig fint skjørt litt over her!! 3 lodd.

    SvarSlett
  48. Åhhh jag är ju självklart med i din fina give away:) Tre lotter till mig tack!

    SvarSlett
  49. så mye kult du lager, skulle ønsk jeg også kunne det.. men den gang ei..
    jeg vil gjerne være med på 3 lodd. ha en fin dag

    her regner det bøtter i dag, så jeg som ønsker å krype under dyne. må ut å hente barn..
    jaja slik er det... ha en fin kveld også..

    SvarSlett
  50. Vad fint! Jag är gärna med i utlottningen.

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvarSlett
  51. Jeg har ingen blogg, men er gjerne med på ett lodd dersom det er mulig! :)
    lill[at]andreasen[dot]no

    SvarSlett
  52. Hej
    Vill gärna vara med och jag tar....1..... lott!
    Mvh Annica (ankizpyzzel.blogg.se))

    SvarSlett
  53. Sikke en flot blog du har. Glæder mig til at følge den fremover. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder. Jeg har også en give away på min blog, du velkommen til at at kigge forbi og se om det var noget. ;-)

    mvh kristiane

    SvarSlett
  54. KJempflott blogg du har, jeg har fulgt den en stund : Tar gjerne tre lodd :) Legger inn følger på min blogg .: sonjazz.no hilsen Sonja

    SvarSlett
  55. Så mange fine ting du har sydd. Imponerende :-)
    Jeg er bloggløs, men ønsker meg ett lodd i lotteriet...
    elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Jag vill gärna vara med och tävla! 3 lotter till mig tack!

    SvarSlett
  57. Jippi! Jeg vil være med! :) Har flere av
    produktene dine i ønskelista mi på Epla, men har ikke vært innom bloggen din før. Selvsagt vil jeg følge også! :)

    3 lodd til meg!

    SvarSlett
  58. Jeg vil gerne være med på et lod..

    SvarSlett
  59. Jeg tar 1 lodd:)
    Virkelig en inspirerende blogg!
    Inger B.

    SvarSlett
  60. Jeg blir gjerne med, med tre lodd! :)

    SvarSlett
  61. Klart Jag vill vara med och kanske vinna.

    SvarSlett
  62. hei jeg vil gjerne være med.
    tar 1 lodd,siden jeg ikke vet hvordan du linker,kremt,kremt.klemmer hege

    SvarSlett
  63. Har precis hittat hit. Du har en härlig blogg. Tygerna du lottar ut är jättefina, klart jag tar chansen att vinna dem. En lott till mig tack.
    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  64. underbara tyger! vill gärna vara med och tävla!!!!

    SvarSlett
  65. Heisann!
    Slenge inn et lodd her i siste liten :o)

    Håpe helga di blir fiiiiin!
    OG grattis med nominasjon :o)

    SvarSlett
  66. Da blir det tre lodd:) Link til innlegget: http://syselv.blogg.no/1301746631_jippiyes.html#comment

    SvarSlett
  67. Slenger meg med sånn like før trekning. 1 lodd på meg:)
    Du lagar jammen mykje fint!

    SvarSlett
  68. Jeg er med, har ikke blogg selv så det blir med ett lodd.
    Håper jeg er den heldige.
    Takk for mye god inspirasjon, og lykke til i konkurransen om beste håndarbeidsblogg. Du får min stemme.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  69. øj øj, jeg kan vist lige nå at være med her! :) er med på 1 lod.

    SvarSlett
  70. Glædeligt forår. 1 stort lod til mig, tak.

    kh Laura

    SvarSlett
  71. så fine stoffer, med på 3 lodder:)

    SvarSlett
  72. Tar ett lodd jeg siden du har trekning idag:D

    Bli gjerne med på min give away:) Du kan vinne en bok! :D

    SvarSlett
  73. Først må jeg si at du syr utrolig flotte ting! Og dette var herlige stoffer! Gjett om jeg vil være med :) 2 lodd til meg da!

    SvarSlett
  74. Er fast læser hos dig og dit gi bort lotteri så fint, at jeg da skal være med - 3 lodder til mig tak.

    Selv om chancerne ikke er store...

    SvarSlett
  75. Jeg er med :) 3 lodd til meg. Så utrolig fine ting du syr!!

    SvarSlett
  76. Jeg vil også prøve lykken! Så fine stoff! morgenstern@hotmail.no

    SvarSlett
  77. melder meg på i siste liten og krysser fingre og tær:)
    3 lodd til meg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  78. Kul, jag är gärna med! En lott.

    SvarSlett
  79. Underbart lotteri, vill absolut vara med på tre lotter så här i sista stund...

    SvarSlett
  80. Hvor er de bare super fed. Heldigt at jeg også lige kunne nå at være med

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails