1. november 2011

Skjørt (str 38/40)

Tilbake til voksen-verden. Utsvinget skjørt i finstripet cord-fløyel; svart med polkadotter (fra S&S). Luft-ballong-applikasjon i et rose-stoff fra 60-tallet (?). For å få en fin kant nede, sydde jeg et kantebånd på innsiden. Dette stiver også litt opp sånn at utsvingingen kommer til sin rett. Siden jeg beholdt det forrige 'Gitano-skjørtet' selv, så går dette til Jippiyes Marked.

Sylysten stiger nå som det nærmer seg julemesse (19. november). Dessuten er det bare et par måneder til jeg er tilbake i jobb og da blir det nok ikke allverden tid til symaskinen. Men, gleder meg til jobb og vegen tilbake til et mer "normalt" liv...

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så stilig skjørt. Smart triks for å forsterke skjørtekanten da :)

    SvarSlett
  2. Heisann!! Nå var det lenge siden jeg kikka innom deg! Så mye fint du har laga siden sist! :D
    Kjempestilig skjørt!!
    Håper det går bra med dere!

    SvarSlett
  3. Det är inte så ofta jag sybloggssurfar längre, men ibland kikar jag in här och läser ikapp och blir glad och inspirerad. Som idag till exempel. :)

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails