20. juni 2011

Retro, retro

Blir litt lei av retro-ordet men lommene på dette skjørtet er og blir retro og stoffet er et av favoritt-dynetrekkene fra 60/70-tallet. Skjørtet er en bestilling. Eget mønster. Det var litt for bredt og er på veg tilbake for justeringer:
En annen bestilling er denne lille sommer-blusen. Størrelse 1 år. Kunden sendte selv det fine, lysegule dynetrekket. Og et annet dynetrekk fikk jeg og. Gøy. Armene er polkadott-cord-fløyel fra S&S. Mønsteret er en litt justert variant av mønster fra boka 'Barn igjen'. Tror den blir supersøt en solskinnsdag:
Ha en fin dag!

11 kommentarer:

  1. Utrolig kult skjørt! Digger retrostilen;)

    SvarSlett
  2. Så fina! ja kjolen (skjört på norsk) är ju fantastiskt fin!

    SvarSlett
  3. Jättesöta! Både kjolen och blusen.

    SvarSlett
  4. Superfina!!! Prickar och blommor är ju en oslagbar kombo:)

    SvarSlett
  5. Helt enig med kommentaren over,prikker OG blomster er en uimotståelig kombinasjon!Fikk veldig lyst på et nostalgi-skjørt med stoff fra barndommens dynetrekk & polkadott selv...

    SvarSlett
  6. Jeg er i polkadotmodus for tiden og synes alt med prikker er fantastisk! Kjempeflotte kombinasjoner med de blomstrete retrostoffene - og fint at man kan sy inn litt hyggelige minner i nye plagg også;-))

    Ønsker deg og dine en deilig og solfylt sommer!

    SvarSlett
  7. Skjørtet var herlig. Flott snitt!

    Jeg blir også litt sliten av "retro"-ordet, men det forklarer vel sitt da. :) Den var hvertfall utrolig stilig - både skjørt og kjole. :)

    SvarSlett
  8. Hei! Det er fyrste gong eg er innom bloggen din, men det skal ikkje bli siste! Eg er litt forelska i alt det lekre du lagar;) Så mange stilige fargar, mønster og kombinasjonar!!

    SvarSlett
  9. Flotte plagg!! Hvis du er lei ordet retro kan du kalle det for vintage, for det er jo nettopp det det er når det er så gammelt :)

    Et skjørt jeg gjerne kunne gått med selv <3

    PS Jeg har en give away nå om du vil være med :)

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails