21. januar 2010

Tusen takk!

Tusen takk til Palven, Siris Design og Retrostuff! En fin oppmuntring i en travel tid. Jeg har nettopp startet i jobb etter en høst med baby og symaskin. Høsten var akkurat det jeg trengte for å sette meg inn i symaskinens og bloggens verden. Nå gjelder det å fortsette selv om dagene er litt travlere. Jeg tror alle i "syblogg-verden" deler minst to kreative talenter: ett som går på selve skapergleden, og ett minst like viktig som går på å finne/skape/prioritere/manipulere TIDEN. En del av dette er at jeg skal si syv interessante(!) fakta om meg selv. Hm. Vel. Kremt...

1. Jeg har gradvis sluttet å se på tv. Har for mye jeg har lyst å gjøre/lage og med tre små er det helst på kvelden det skjer. Samtidig som jeg liker veldig godt når det ikke skal skje noe som helst... 

2. Jeg spiller i band. 

3. Jeg har aldri kjedet meg et sekund.

4. Jeg vil gjerne ha i pose og sekk. Aksepterer når det ikke går, men jeg prøver alltid.

5. Er veldig dårlig til å late som. Iblant skulle jeg ønske jeg var bedre, bare for å virke høfligere. F.eks. kunne le bittelitt av en dårlig vits... 

6. Jeg stoler fullt og helt på intuisjon og følelser. Syns fornuften er oppskrytt. Den sniker seg nå alltid med. En god blanding er bra. De gangene jeg har prøvd å være veldig fornuftig går det alltid galt....

7. Jeg liker gamle, fine, rare ting: Det å lete blant masse rask for å finne en liten skatt. Jeg liker at ting har en historie og at de betyr noe for meg. Stil og status er isolert sett verdiløst.

Regelen er jo at man skal sende videre til syv andre. Det er igrunnen ganske mange, selv om enda flere fortjener skryt og oppmuntring..! Jeg ser at endel andre som har fått prisen velger å stoppe "inflasjonen". Forståelig, men siden dette er første gang jeg får en pris, og siden det er ganske så koselig, så sender jeg selvfølgelig videre til syv andre. Jeg har bestemt meg for å ignorere om de har fått den fra før eller ikke. Det var veeeldig vanskelig å velge, men disse var blandt de første sybloggerne jeg kom over- og de satte igang både symaskinkjøp og blogging. Jeg sender til syv inspirerende, oppmuntrende, generøse bloggere som har gitt meg fine stunder foran datamaskinen og som for meg representerer skaperglede og oppfinnsomhet:

Made by Mama, Solig, Blomma åker vagn, Gullhjarta , Rino, Prettoflamingos, Lilla Barn

"Med denna utmärkelse följer att man skall:
- kopiera awarden på din blogg
- länka till personen som gett dig awarden
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv
- välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
- länka till deras bloggar

- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award"

(Men, jeg skyter inn: for min del kan dere gjøre hva dere vil angående linking og videresending, fra min side er det ment som velfortjent skryt. Gleder meg til å se hva dere lager videre.)

6 kommentarer:

  1. Tilykke med din award...

    Jeg vil meget gerne bytte med puden hvis du stadig er interesseret ?

    kh Gitte

    SvarSlett
  2. tack snilla du, du är en riktig uppfynelse för mig, har hittat hit alldeles för sen, men bättre än aldrig. Nu följer jag dig och älskar vad du gör, samtidigt var det rolig att läsa lite personliga grejer och lära känna skapelsen bakom bloggen. klem till dig!

    SvarSlett
  3. Tack, tack, tack för awarden :-)
    Jättekul verkligen!! Och roligt att läsa lite om dig..

    SvarSlett
  4. Åh tack snälla du! Vad gulligt av dig. Blir så himla glad. Tycker du har en superfin blogg, gillar att titta in här! Tusen tusen tack! Ha en jättefin helg! /petra.h

    SvarSlett
  5. Så gøy å lese litt mer om deg. Ble nå litt nysgjerrig på hva slags band du spiller i og hva du spiller?!

    SvarSlett
  6. Frkmus.dk: Ja, klart jeg enda vil bytte! Maser ikke for ingenting. Jeg sender deg en mail.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails