15. september 2010

Snille, snille med-bloggere og en liten tyv.

For en tid siden så jeg et magisk stoff hos den fine, glade sybloggen Drømmehjerte. Det var fra Stoff og Stil, men ikke fant jeg det på nettsiden og ikke i katalogene. Kunne jo ikke bare gi opp, så jeg måtte spørre litt mer og fikk full forståelse for dette med forelskelser i farger og mønster... Det hele endte altså opp med at damen bak Drømmehjertet kjøpte for meg og sendte hit. Blir glad og rørt. Man titter inn på bloggene hos hverandre, leser tanker, ser kreativitet, ser litt av hverdager, noe gøy, noe alvor. Man føler at man blir litt kjent med noen. Samtidig som alt innebærer en viss avstand. Men her- plutselig blir denne avstanden / disse grensene brutt, på den fineste måte! Noen reiser avsted til S&S, kjøper 4 meter stoff og sender hit. Man kan si hva man vil om virtuelle rom og identiteter, men noe er virkelig. For eksempel 4 meter stoff i min stue! Og at noen på sørlandet er supersnill!
 Lillegutt likte også stoffet veldig godt:
Hvor er..?
 Der!!!
Så tar han med seg stoffet...
Forsvinner nesten rundt sofahjørnet... Men så blir det stille. Hva skjer?
 Noe minnet så veldig om dynen:
Tommeltotten på plass, men...
Lillegutt er ikke klar for alternative løsninger enda. (Et ark revet ut av Postmann-pat-boken kan aldri erstatte en madrass). Komfort veier fremdeles tungt. Lillegutt koste seg videre i sittende stilling. Vi sier begge TUSEN, TUSEN, TUSEN takk!
(Og, ikke nok med dette, jeg har også mast til meg et stoff helt fra Sverige. Sikkert på tide med en stopp, men sying er fremdeles like gøy og nå har det snart gått 1 år siden innkjøp av min 1. symaskin  og oppretting av 1. blogg. Ser at datoen er 15. oktober, så da må det bli en feiring snart...)

Ha en fin kveld!

8 kommentarer:

  1. Det finnes mange snille bloggere rundt omkring, ja! Kult stoff du har fått deg, og herlige bilder!

    SvarSlett
  2. Det er en fin skildring av virkeligheten- og tenkt at bloggverden gir oss så mye!

    jeg er glad for at jeg oppdaget bloggverden-for den gir meg så mye!:)

    kos deg med fire meter stoff!:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Helt utrolig fint stoff:) SÅ heldig du er, og så snill hun som sendte det til deg er!

    SvarSlett
  4. Søteste lille tyven jeg har sett!

    Så godt med snille mennesker, det stoffet var helt nydelig:)

    SvarSlett
  5. Det var BARE hyggelig! :-) Som sagt så skjønner jeg godt følelsen av at "det stoffet MÅ jeg bare ha!!" :-) Jeg gleder meg til å se hva du bruker det til.

    Klem, Ingvild
    PS! Og for en herlig gutt du har! :-)

    SvarSlett
  6. Kjempe søt tyv, og søtt stoff! Virkelig fra Stoff og Stil? Ser så veldig retro ut ;) Takk for kommentar hos meg, og ja det er vel bare å "go for it?" EPLA here we come!

    SvarSlett
  7. Nydelige farger og mønster. Heldige du. Ønsker deg og dine kjære en koselig helg, klem.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails