14. desember 2010

4. løfte ferdig

Nå er det litt sånn at mengden med løfter øker etterhvert som de blir unnagjort. Dette skyldes stort sett at fruen er veldig distré. Min mor luftet forsiktig om jeg hadde tenkt mer på den buksen hun hadde bestilt... ops. Som den gode motvekten til distré finnes heldigvis ønske om å få ting unna. Så her er løfte nummer 4. Bukse med litt posete ben, str 2-3 år. Babycord fra S&S, et av mine favorittstoffer. Mørk brun med off-white prikker:
Og det oppbrinnelige løfte nr.4 (overraskelsen) måtte vente litt.

Regner med at det er flere enn meg som savner sommeren og teller dagene til solen snur like mye som dagene til julaften. Denne er til dere:
  (Anemone fra hagen)

Vil nå bare si tusen takk for alle fine kommentarer. Blir så glad!
Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Du er jammen produktiv og effektiv;-)) Og så lager du så mye fint! (Men du må for all del ikke stresse med å få ferdig sommerkjolen/buksa til Lillesøster. Hun har det på ingen måte travelt.)

    Takk for en liten påminnelse om sommeren som kommer om ikke så alt for lenge;-))

    SvarSlett
  2. Superduperfina!!! Tycker oxå mycket om det tyget:) Smart att nåla fast de i väggen inför fotografering!!

    SvarSlett
  3. Hege: sommerkjole / eller bukse skal jeg kose meg med når løfter og julepresanger er vel i havn, men det blir ikke mye over nyttår. Kanskje vi kan bytte i et broderi, forresten? Kommer ikke over at gevinsten glapp her forleden dag.

    Helena: neste prosjekt reiser snart i din retning. Så må jeg bare prøve å vente med blogging, sånn at det BLIR en overraskelse...

    SvarSlett
  4. Herlig bukse, og buksa i innlegget under var jo også knallfin!
    Imponerende tempo på innfriing av løfter her ;-)
    Og herlig med en liten påminnelse om lysere dager - jeg teller også ned mot solsnu!

    SvarSlett
  5. Jättesnygga byxor! Gillar oxå babycorden från SoS, den är så användbar till mycket =)
    Tack för en påminnelse om värme när snön faller utanför mitt fönster!

    SvarSlett
  6. Så gulligt med prickiga byxor.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails