19. desember 2010

Svale og by

Motiver i seiler-tatoverings-land er en favoritt her. Etter å ha studert mange varianter og skisset endel havnet denne veggen bak symaskinen. Med andre ord; det kommer flere svale-applikasjoner framover.
Ellers ble det en lite planlagt byhelg på meg. Mellomstemann og jeg på hotell. Viktige innkjøp: tannkost, tannkrem, bok og noen hobbyting. Her er resultatet av en hotellkveld. Tv har bare forsvunnet helt ut av mitt liv.
Disse to er til salgs i epla-butikken. Enda sjans om du er litt senere ute med julegaver enn de som har ordentlig god kontroll på sine liv. Det nederste var tiltenkt min mor, men jeg tror lenken ble for tøff.

Det er nissedag i barnehagen i morgen. Inspirert av redesign og mett av alle polyseter-nisse-luene i byen, ble det en blå versjon av en sliten baby-ullbukse (lang og flott bak men det syns ikke). Og en rød av en krympet dame-genser. Det tok vel 2 minutter per lue. FORTERE enn å stå i kø for å kjøpe. Som dere ser har vi hatt en herlig uke med tre vannkopp-gutter. Nå er prikkene tørre og på retur. Men denslags handler jo ikke denne bloggen om...
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Så nydelige smykker! Falt særlig for det med alle fargene (surprise!). Dessverre får jeg litt kvelningsfornemmelser dersom smykkene ligger litt for tett opp mot halsen, så jeg - etter å ha foretatt iherdige målinger - må dessverre la det bli noen andres bling á la plastic fantastic (for en tragedie!).

    Men det kan vel kanskje hende det kommer mer fra den kanten - og da skal jeg være klar til å snappe opp godsakene;-)))

    Håper du nyter førjulstiden!

    SvarSlett
  2. Hege: Hei! Kjekt at du likte smykket. Jeg har flere av de perlene, så det kommer mer. Ellers har jeg også en tendens til kvelningsfornemmelser og dette smykket henger ikke sååå veldig tett. Jeg prøver å få tatt et live-bilde i kveld, så ser man bedre. Siste dag på jobb i dag så blir det pepperkakehus og stemning i heimen.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails