21. april 2010

Søte awarder

Denne søte-søte awarden kom fra Nathalie. Takk! Stikk innom bloggen til en kreativ sjel som behersker både symaskin og powertools!!!: Frihet-Nathalie


Med denne awarden følger det to oppgaver:
Fortelle ti ting som gjør deg glad, og sende awarden videre til fem andre bloggere med noen ord om hvorfor nettopp de får awarden.

Ok, her kommer ti (sesongbetonte) ting som gjør meg GLAD:

1: Nyfødte villsaulam på markene.
2: Det nærmer seg Berlin-tur så sant flyene går (+ de må heller ikke falle ned).
3: Når mine tre røvergutter vise hverandre kjærlighet!
4: Når noen uoppfordret hjelper andre, gjerne med noe så enkelt som å løfte en barnevogn ut av bussen.
5: Alle smil!
6: Loppemarkeder, bruktmarkeder, Tradera, e-bay...
7: Når jeg kan nyte en hel kopp kaffi om morgenen uten at noe spesielt annet skjer.
8: Gamle favorittsanger tilfeldigvis gjenfunnet på Spotify, nå: Wonderful life / Black.
9: Vet det er uhyrlig romantisk, men jo: alle blomster som titter opp av marka no.
10: Bloggverden med alt den har dratt med seg av symaskin, stoffer, muligheten til å få se hva andre lager rundtom, muligheten til å vise hva jeg putler med her og selvfølgelig alle fine kommentarer!

Da går awarden videre til fem andre bloggere:
Grønn, Finnkids, Hillefant, Skrekk og Gru (hører akkurat på Cohen nå!) og Rom for dill og dall

Fordi:
- dere sender så mange fine kommentarer!!!
- dere har glade, fine og inspirerende blogger!!!


Og så må jeg innrømme at jeg har ryddet i innboksen og dermed mistet en mail om en award. Og med denne utrolig elendige hukommelsen her, så har den kanskje forsvunnet for godt, for ikke tale om jeg husker hvor den kom fra. Om det var fra deg, så gi meg en lyd igjen. Beklager så mye. Jeg ble glad!

1 kommentar:

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails