29. august 2010

Knapper og vann

Noen ganger er skattene rett rundt hjørnet. En liten tur innom nærmeste bygd og en bittebitteliten sybutikk (6 m2 kanskje?) resulterte i store, fine, svarte knapper og små, søte polkadott-knapper. Veldig fornøyd.
Ellers har jeg lånt 'Sy til barn' av Misciattelli på bibloteket. Fant mye fint, bla et hjelm-mønster. I dag har jeg hatt noen timer alene hjemme og den slags luksus-tid fører iblant til eksperimentering med egne mønster eller testing av andre, nye mønster. Et slags skjerf og hjelmen ligger nå og venter på testrunde på en av guttene før knappene kan plasseres.

I morges var vi nedom stranden. Et snev av høst, men guttene ble uansett så våte til slutt at det ble bading. Ellers er jakken til venstre kjøpt hos Gullhjarta. Veldig fornøyd med den! Perfekt nå tidlig på høsten, med høy hals og fleece-for.

Ha en fin dag på tampen av helgen!

2 kommentarer:

  1. Gulrøtter, blomster og pakke, her hadde jeg litt å lese.....KJEKT!!!
    Knapper er stas, man får liksom aldri nok :)
    Nyt kvelden!

    SvarSlett
  2. Tihi, kan godt forstå det med dei knappane :o)

    Du sku sett meg i fjor sommar då eg fant ein lignande butikk i Kroatia... Damå i butikken stod med store auger og lurte på om eg verkelig sku ha alt det... :o) Va jo sånne me ikkje har hima, og så var det billig ;o)

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails