2. april 2011

Gynther skjorte

Ikke første gang... Liker så godt fasongen på disse. Første gang jeg prøver lomme foran og dermed ble det ikke noe hodebry rundt det å få en plettfri sving der nederst i splitten. Her er forresten en annen bra måte å lage halssplitt på.
Har det gøy med kroklissebånd for tiden. Gutter kan vel ha litt sølv på seg og en bitteliten rosa ugle? Rutestoff fra Ikea og eventyrstoff fra S&S. Skjorten er i str 2-3 år og til salgs i Jippiyes Marked.
Epla har nettopp startet med egen avdeling for hobbymaterial (endelig noe sånt i Norge, hurra!) og der fant jeg fine kroklissebånd. Etiketten er så nydelig! Aner ikke om de er nye eller gamle, men uåpnet ihvertfall. Endel sy-material-emballasje har jo ikke endret seg på 50 år. Akkurat som endel hårspray!?
Ser at det etterhvert har kommet fine stoffer og. Litt fristende å holde for seg selv, men jeg skal være snill.

Minner om at wohooo!!! du kan stemme på bloggen min i denne konkurransen.

Og bli med på gi-bort-lotteri, følg link oppe til høyre.

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så fin skjorte!
    Og takk for tips om bånd og stoff på epla. Det skal absolutt sjekkes ut :)

    SvarSlett
  2. Fin och kul skjorta. Jag tycker också att pojkar kan ha lite silverband ibland (men själv är jag lite för feg...)!

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye flott du syr! Fant bloggen din gjennom nominasjonen til beste håndarbeidsbloog.

    SvarSlett
  4. Herlig skjorte og finfint bånd! Så glad for at min nominasjon av bloggen din gikk inn! Du fortjener det så, og har selvfølgelig fått min stemme! :)

    SvarSlett
  5. En rigtig fin blog - jeg har også en kærlighed til Gynther - dejligt at se, hvad du får ud af det.

    SvarSlett
  6. varför ändra på nåt som funkar! jättesöt tunika!

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails