21. februar 2010

Tradera- hva gjør jeg feil?

Flere ganger har jeg prøvd å registrere meg på Tradera. Jeg merker av at jeg er fra Norge og all slags info. Alt virker ok til jeg dagen etter får beskjed om at: "Din registrering har tyvärr inte godkänts p g a att vi inte kunnat verifiera de uppgifter du lämnat." Jeg har sendt en mail uten å få svar, får vel sende flere. Er det noen av dere som har hatt samme problem? Holder på å bli sprø av alle de nydelige vintage-stoffene som jeg ikke kan by på.
Dagens lille bilde er fra en av mine favoritt-barnebøker. Tenker nok det er mange, særlig de som vokste opp på 70-tallet, som kjenner til disse vakre bøkene. Her er mange nydelige kjoler og ganske sprø (i positiv forstand) mix av mønster og farger både på klærene og ellers av tapeter, gulvtepper osv. Det kommer flere. (NB! Hun lapper buksen hans, altså.)

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte heller... Jag registrerade mig på Tradera, men kunde inte buda. Så jag öppnade helt enkelt ett Traderakonto åt min moster (som aldrig använder Tradera iallafall) och använder hennes konto. Jag frågar alltid om säljaren har Paypal, och om det går bra att jag budar även fast jag bor i Australien. Ibland skickar de direkt hit, och ibland bara inom Sverige (till min moster). Det har funkat bra. Hoppas du får nån klarhet i det hela!

    SvarSlett
  2. Jeg får også en slik mail som du.. Skjønner ikke hvorfor??!??
    Har prøvd to ganger nå og får mail dagen etterpå om at de ikke kan verifiare mine opplysninger!
    Irriterende:(

    SvarSlett
  3. Jag har samma problem. Av någon anledning så verkar det inte fungera med en norsk adress.

    Bilden var kul..och kanske lite kinky...? Eller är det bara jag som får fel associationer?! :)

    SvarSlett
  4. Jeg fant en support-mail som fungerer UTEN at man først må logge seg inn... Og da fikk jeg rask, god hjelp! Prøv dette dere som har problemer. Lykke til:

    support@tradera.com

    Holdbart: Jeg er så vant til bildet fra barndommen men min mann, som ikke har sett det før, mente at ingen ville se at hun lapper buksen hans. Nå har jeg skrevet det på innlegget. En huslig syssel i all uskyld, altså.

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails