27. mai 2010

Ny safaricaps og en STOR takk

Safaricapsen har kommet for å bli her i huset. Veldig fornøyd med Gynthers 70-talls vinterlue i sommerstoff kombinert med en caps-del. Storebror sin ble dessverre altfor stor. Den passet nesten til meg, så han får få seg en ny. Jeg prøvde med en liten strikk bak sånn at den skal sitte bra + ha litt å vokse i. Uansett ikke nok til å få den ned fra voksen til 4 år... Tenker den landet på 6-8 år. Jeg får teste på skoleelevene i morgen. Men strikk-ideen blir en fast del av safaricapsen framover. Tenker å sy flere til sommermarkedet / Jippiyes Marked. Om noen er interessert i en safaricaps, så gi gjerne en lyd.

En stor TAKK vil jeg sende til alle som legger igjen koselige, oppmuntrende kommentarer! Jeg setter veldig stor pris på det. Koser meg ofte, særlig om kveldene, med en runde innom alle dere som har laget noe nytt. Iblant rekker jeg å kommentere, iblant ikke. Sender derfor også en takk til alle andre som bruker litt av sin tid innom her selv om dere ikke kommenterer. Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

  1. Ikke alltid lett å få luene i rett str! Men fasongen er jo bra, og kul er den.

    og takk til deg også for alle hyggelige kommentarer du legger igjen:)

    SvarSlett
  2. Så söt! Ordentligt solskydd i nacken är en bra idé!

    SvarSlett
  3. Flott modell du har fått til - kombinert vind og sol-beskyttelse ville blitt en hit her i nordnorge!

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å sy - alltid spennende å titte innom i bloggen din! Det er ikke alltid man rekker å legge igjen kommentarer, nei. Kule safaricapser!
    Kjenner igjen apestoffet - buksa til sjuåringen er stadig i bruk, selv på 17.mai skiftet han til den etter å ha gått i tog - da måtte spesialbuksa på (han er nemlig veldig opptatt av at det KUN er han som har ei sånn bukse;)

    SvarSlett

Kjekt at du legger igjen en kommentar!

Related Posts with Thumbnails